Verdiepen E: verschil tussen versies

Regel 14: Regel 14:
 
<h5>'''Instructie'''</h5>
 
<h5>'''Instructie'''</h5>
 
Maak van je brief een gesproken en/of beeldende versie. Dat kan zijn een stopmotion, digitale fotocollage of iets anders met gebruik van andere digitale tools. Deze opdracht staat als huiswerk bij ''Samenbrengen''.
 
Maak van je brief een gesproken en/of beeldende versie. Dat kan zijn een stopmotion, digitale fotocollage of iets anders met gebruik van andere digitale tools. Deze opdracht staat als huiswerk bij ''Samenbrengen''.
 
 
<br>
 
<br>
 
<h5>'''Voorbereiden'''</h5>
 
* Met de deelnemers overleggen welke digitale vorm ze wensen te gebruiken voor hun presentatie. Hoe kunnen ze de dialoog vertalen naar het door hun gekozen medium?
 
* De docent neemt een besluit over de indeling van de rechterzijde van het drieluik-antwoordblad. Wat gaan de deelnemers neerzetten in het kader van de drieluik die ze maken. Als er ruimte te kort is kan er een extra zijde worden aangehecht.
 
 
<br>
 
<br>
<h5>'''Afsluiten'''</h5>
 
* De docent maakt een afspraak met de deelnemers over een presentatie. Deze kan alleen in klas verband plaatsvinden of iets groter met ouders of openbaar bij bijvoorbeeld een OBA.
 
* De docent kan beslissen dat de brieven en eigen ervaringen na ze te hebben gelezen in de klas gebundeld worden. Dit kan een aparte opdracht worden voor de deelnemers. Er kan gewerkt worden in een kleine groep en taken kunnen worden verdeeld.
 
 
<br>
 
<br>
 
    </div>
 
</div>
 
{{#set: Theorie=Laat Je Zien|Module=|Serie=|Les={{BASEPAGENAME}}}}
 
 
 
 
 
 
 
 
 
<h5>'''Voorbereiden'''</h5>
 
<h5>'''Voorbereiden'''</h5>
* Met de deelnemers overleggen welke digitale vorm ze willen gebruiken voor hun presentatie. Vervolgens bekijken hoe ze de dialoog kunnen vertalen naar het gekozen medium.
+
* Met de deelnemers overleggen welke digitale vorm ze wensen te gebruiken voor hun presentatie. Hoe kunnen ze de dialoog vertalen naar het door hen gekozen medium?;
* De docent neemt een besluit over de indeling van de rechterzijde van het drieluik-antwoordblad en wat de deelnemers gaan neerzetten in het kader van het drieluik dat ze maken. Als er ruimte tekort is kan er een extra zijde worden aangehecht.
+
* De docent neemt een besluit over de indeling van de rechterzijde van het drieluik-antwoordblad. Wat gaan de deelnemers neerzetten in het kader van het drieluik dat ze maken? Als er ruimte te kort is, kan er een extra zijde worden aangehecht.
    </div>
 
</div>
 
 
<br>
 
<br>
 
<div class="toccolours mw-collapsible mw-collapsed" style="cursor:pointer; color:black" data-expandtext="+" data-collapsetext="-">
 
<div class="toccolours mw-collapsible mw-collapsed" style="cursor:pointer; color:black" data-expandtext="+" data-collapsetext="-">
Regel 47: Regel 24:
 
     <div class="mw-collapsible-content">
 
     <div class="mw-collapsible-content">
 
* De docent maakt een afspraak met de deelnemers over een presentatie. Deze kan slechts in klasverband plaatsvinden, iets groter met ouders, of openbaar bij bijvoorbeeld een bibliotheek.
 
* De docent maakt een afspraak met de deelnemers over een presentatie. Deze kan slechts in klasverband plaatsvinden, iets groter met ouders, of openbaar bij bijvoorbeeld een bibliotheek.
* De docent kan na het lezen in de klas van de langere verhalen, geschreven bij ''Samenbrengen'', beslissen dat ze worden gebundeld. Dit kan een aparte opdracht voor de deelnemers zijn. Er kan gewerkt worden in een kleine groep en de taken kunnen worden verdeeld.
+
* De docent kan beslissen na het lezen in de klas, om de brieven en eigen ervaringen te bundelen. Dit kan een aparte opdracht worden voor de deelnemers. Ze kunnen werken in een kleine groep en onderling taken verdelen.
 
     </div>
 
     </div>
 
</div>
 
</div>
 +
 +
    </div>
 +
</div>
 +
{{#set: Theorie=Laat Je Zien|Module=|Serie=|Les={{BASEPAGENAME}}}}
  
 
[[Categorie:Sjabloon]]
 
[[Categorie:Sjabloon]]

Versie van 28 okt 2020 22:12


naar ExnaarnaarnaarnaarnaarnaarnaarnaarnaarnaarnaarnaarnaarnaarnaarnaarDrieluik Ex 1.1.jpeg

Verdiepen

Les: Waar de mannen van je ex je leven komen vervolmaken


Return the sender

Duur: ± 1 week (thuis en op school) – Individueel of teams
Instructie

Maak van je brief een gesproken en/of beeldende versie. Dat kan zijn een stopmotion, digitale fotocollage of iets anders met gebruik van andere digitale tools. Deze opdracht staat als huiswerk bij Samenbrengen.

Voorbereiden
  • Met de deelnemers overleggen welke digitale vorm ze wensen te gebruiken voor hun presentatie. Hoe kunnen ze de dialoog vertalen naar het door hen gekozen medium?;
  • De docent neemt een besluit over de indeling van de rechterzijde van het drieluik-antwoordblad. Wat gaan de deelnemers neerzetten in het kader van het drieluik dat ze maken? Als er ruimte te kort is, kan er een extra zijde worden aangehecht.


Afsluiten
  • De docent maakt een afspraak met de deelnemers over een presentatie. Deze kan slechts in klasverband plaatsvinden, iets groter met ouders, of openbaar bij bijvoorbeeld een bibliotheek.
  • De docent kan beslissen na het lezen in de klas, om de brieven en eigen ervaringen te bundelen. Dit kan een aparte opdracht worden voor de deelnemers. Ze kunnen werken in een kleine groep en onderling taken verdelen.