Bereid Stap 3-2 Verdiepen: verschil tussen versies
Regel 9: | Regel 9: | ||
</div> | </div> | ||
<div class="small-5 columns"> | <div class="small-5 columns"> | ||
− | <h3>Stap 3-2 Verdiepen<br> | + | <h3>Stap 3-2 Verdiepen</h3> |
− | Negen X Grunberg Les 1 Bereid</ | + | <br> |
+ | <h4>Negen X Grunberg Les 1 Bereid</h4> | ||
+ | <br> | ||
+ | <h5>Rechterzijde drieluik-werkstructuur</h5> | ||
</div> | </div> | ||
<div class="small-4 columns"> | <div class="small-4 columns"> |
Versie van 18 sep 2019 11:58
Stap 3-2 Verdiepen
Negen X Grunberg Les 1 Bereid
Rechterzijde drieluik-werkstructuur
Opdracht 8 (Thuisopdracht)
Maak een interview met iemand uit je omgeving (bijv. familielid,
bibliotheekmedewerker, vriend of kennis) over de schrijver van wie je een fragment of
boek hebt gelezen.
Voorbereiden
- Drieluik antwoordblad, rechterzijde.
Integreren van de kennis over het interview met een een eigenschap van de schrijver die je aanspreekt. De leerling kiest een fragment van een roman, verhaal, gedicht of ander werk van de schrijver wiens column of fragment een rol heeft gespeeld in de Eigen Ervaring. De docent kan ook een andere schrijver introduceren of ophalen bij de leerlingen welke schrijver of welk verhaal ze kennen wat ze vinden passen bij het thema wat behandeld wordt.
Via de onderstaande iconen kunt u naar de lessen uit de voorbeeldserie Negen x Grunberg
Via de onderstaande iconen kunt u naar de lessen uit de voorbeeldserie Negen x Grunberg uit de module Lees