Laat Je Zien: Antwoordblad B: verschil tussen versies
Regel 3: | Regel 3: | ||
<h3>Laat Je Zien: Antwoordblad Drieluik</h3><br> | <h3>Laat Je Zien: Antwoordblad Drieluik</h3><br> | ||
<section begin=body/> | <section begin=body/> | ||
+ | Onderstaand antwoordblad kan de docent gebruiken bij het inrichten van de les. | ||
+ | De diverse activiteiten en opdrachten per onderdeel worden uitgeschreven op de plek en in de tijd waar ze gepland staan. | ||
[[File:Drieluik Antwoordblad.png|900px]] | [[File:Drieluik Antwoordblad.png|900px]] | ||
+ | Dit antwoordblad is voor de leerlingen. het werk van de leerlingen per onderdeel krijgen een plek in het drieluik-format. De docent kan er ook voor kiezen in het format de opdrachten op te nemen en zo het gebruik van de indeling meer te structureren. | ||
[[File:Drieluik Antwoordblad bij Serie Lees.png|900px]] | [[File:Drieluik Antwoordblad bij Serie Lees.png|900px]] | ||
<section end=body/> | <section end=body/> |
Versie van 21 okt 2019 23:51
Laat Je Zien: Antwoordblad Drieluik
Onderstaand antwoordblad kan de docent gebruiken bij het inrichten van de les. De diverse activiteiten en opdrachten per onderdeel worden uitgeschreven op de plek en in de tijd waar ze gepland staan. Dit antwoordblad is voor de leerlingen. het werk van de leerlingen per onderdeel krijgen een plek in het drieluik-format. De docent kan er ook voor kiezen in het format de opdrachten op te nemen en zo het gebruik van de indeling meer te structureren.
Via de onderstaande iconen kunt u naar de lessen uit de voorbeeldserie Negen x Grunberg uit de module Lees