Sjabloon

Werkstructuur: verschil tussen versies

Regel 5: Regel 5:
 
<imagemap>
 
<imagemap>
 
Image:Schermafbeelding 2019-09-30 om 17.57.14.png|left|{{{1|900px}}}
 
Image:Schermafbeelding 2019-09-30 om 17.57.14.png|left|{{{1|900px}}}
rect 524 19 778 43 [[Opmaat|naar Fysieke Oefeningen]]
+
rect 524 19 778 43 [[Laat Je Zien: Opmaat fysieke oefeningen|naar Fysieke Oefeningen]]
 
rect 610 58 688 78 [[Opmaat Docent|naar Hoe?]]
 
rect 610 58 688 78 [[Opmaat Docent|naar Hoe?]]
 
rect 717 60 783 78 [[Opmaat Leerling|naar Opdrachten]]
 
rect 717 60 783 78 [[Opmaat Leerling|naar Opdrachten]]
Regel 29: Regel 29:
 
rect 632 168 763 195 [[Samenbrengen|naar Samenbrengen]]
 
rect 632 168 763 195 [[Samenbrengen|naar Samenbrengen]]
 
rect 628 211 693 234 [[Samenbrengen Docent|naar Hoe?]]
 
rect 628 211 693 234 [[Samenbrengen Docent|naar Hoe?]]
rect 703 211 762 236 [[Samenbrengen Leerling|naar Opdrachten?]]
+
rect 703 211 762 236 [[AS1Les1|naar Opdrachten?]]
 
rect 630 251 772 333 [[Voorbereiden Praktijk|naar Toelichting persoonlijke ontwikkeling]]
 
rect 630 251 772 333 [[Voorbereiden Praktijk|naar Toelichting persoonlijke ontwikkeling]]
 
rect 634 347 693 375 [[Voorbereiden Praktijk  Docent |naar Hoe?]]
 
rect 634 347 693 375 [[Voorbereiden Praktijk  Docent |naar Hoe?]]
rect 707 349 765 374 [[Voorbereiden Praktijk Leerlingen|naar Opdrachten]]
+
rect 707 349 765 374 [[AV1Les1|naar Opdrachten]]
 
rect 618 419 781 440 [[Beslissing Praktijk |naarBeslissing Praktijk]]
 
rect 618 419 781 440 [[Beslissing Praktijk |naarBeslissing Praktijk]]
 
rect 127 419 291 435 [[Evaluatie en Reflectie|naar Evaluatie & Reflectie]]
 
rect 127 419 291 435 [[Evaluatie en Reflectie|naar Evaluatie & Reflectie]]
 
rect 143 17 367 31 [[Nieuwe ervaring - Cyclus|naar Nieuwe Cyclus]]
 
rect 143 17 367 31 [[Nieuwe ervaring - Cyclus|naar Nieuwe Cyclus]]
rect 844 100 896 136 [[Lesopzet|naar Lesopzet]]
+
rect 844 100 896 136 [[Lesopzet1|naar Lesopzet]]
rect 845 164 892 207 [[Lesplan|naar Lesplan]]
+
rect 845 164 892 207 [[Lesplan1|naar Lesplan]]
rect 844 227 896 264 [[Veiligheid|naar Veiligheid]]
+
rect 844 227 896 264 [[Veiligheid gen|naar Veiligheid]]
 
rect 841 292 895 314 [[Plezier|naar Plezier]]
 
rect 841 292 895 314 [[Plezier|naar Plezier]]
rect 842 337 892 397 [[Antwoordblad|naar Antwoordblad]]
+
rect 842 337 892 397 [[Laat Je Zien: Antwoordblad|naar Antwoordblad]]
  
  

Versie van 30 sep 2019 19:11



naar Fysieke Oefeningennaar Hoe?naar Opdrachtennaar Theorie Eigen Ervaringnaar Hoe?naar Opdrachtnaar Beeld theorienaar Hoe?naar Opdrachtennaar Tekst theorienaar Hoe?naar Opdrachtnaar Persoonlijke Ontwikkelingnaar Kennisnaar Vragennaar Hoe?naar Opdrachtennaar Onderzoek/Presenterennaar Hoe?naar Opdrachtennaar Fysieke Oefeningennaar Actienaar Samenbrengennaar Hoe?naar Opdrachten?naar Toelichting persoonlijke ontwikkelingnaar Hoe?naar OpdrachtennaarBeslissing Praktijknaar Evaluatie & Reflectienaar Nieuwe Cyclusnaar Lesopzetnaar Lesplannaar Veiligheidnaar Pleziernaar AntwoordbladSchermafbeelding 2019-09-30 om 17.57.14.png




















Door op de knoppen met de begrippen te klikken komt u bij de uitleg. De knoppen docent leggen uit hoe. Onder de knoppen leerling staan de opdrachten.