Laat Je Zien: Antwoordblad B: verschil tussen versies
Regel 1: | Regel 1: | ||
__NOTOC__ | __NOTOC__ | ||
{{kopweg}} | {{kopweg}} | ||
+ | {{DISPLAYTITLE:<span style="position: absolute; clip: rect(1px 1px 1px 1px); clip: rect(1px, 1px, 1px, 1px);">{{FULLPAGENAME}}</span>}} | ||
+ | {{LJZstructuurklein}} | ||
+ | <br> | ||
+ | <br> | ||
<h3>Laat Je Zien: Antwoordblad Drieluik</h3><br> | <h3>Laat Je Zien: Antwoordblad Drieluik</h3><br> | ||
<section begin=body/> | <section begin=body/> |
Versie van 29 okt 2019 11:48
Door op de knoppen met de begrippen te klikken komt u bij de uitleg van het waarom, de theorie van Laat Je Zien.
De knoppen Docent-D lichten toe hoe.
Onder de knoppen Leerling-L staan de opdrachten.
Laat Je Zien: Antwoordblad Drieluik
Dit antwoordblad kan de docent gebruiken bij het inrichten van de les.
De diverse activiteiten en opdrachten per onderdeel worden uitgeschreven op de plek en in de tijd waar ze gepland staan.
Onderstaand antwoordblad is voor de leerlingen. Het werk van de leerlingen per onderdeel krijgen een plek in het drieluik-format. De docent kan er ook voor kiezen in het format de opdrachten op te nemen en zo het gebruik van de indeling meer te structureren.
Via de onderstaande iconen kunt u naar de lessen uit de voorbeeldserie Negen x Grunberg uit de module Lees