Bereid EE: verschil tussen versies
Regel 4: | Regel 4: | ||
<h3>Drieluik bij de les ''Waar je '''bereid''' bent om te sterven'' (Duur ± 3 lesuren)</h3> | <h3>Drieluik bij de les ''Waar je '''bereid''' bent om te sterven'' (Duur ± 3 lesuren)</h3> | ||
<br> | <br> | ||
− | Het drieluik bestaat altijd uit de eigen ervaring - kennis en actie. Ieder deel duurt bij benadering 60 minuten. De docent kan dit verkorten of verlengen. De eigen ervaring verwoorden en in tekst en beeld vertalen duurt een vol lesuur. Als werk niet af is kan de deelnemer in eigen tijd | + | Het drieluik bestaat altijd uit de delen: eigen ervaring - kennis en actie.<br> |
+ | Ieder deel duurt bij benadering 60 minuten. De docent kan dit verkorten of verlengen.<br> | ||
+ | De eigen ervaring verwoorden en in tekst en beeld vertalen duurt een vol lesuur. Als werk niet af is kan de deelnemer het in eigen tijd afmaken. Belangrijk is om in een keer te komen tot het klad schrijven van hetgeen de deelnemers vertelt hebben. Dit kan in 30 minuten, inclusief de opmaat. Hiervoor is een strakke begeleiding gewenst. Als de deelnemers gewend zijn aan de opeenvolgende activiteiten wordt het net als schakelen in een auto steeds eenvoudiger en kan er vanzelf meer aandacht gaan naar de inhoud omdat de vorm bekend is. | ||
{{#set: Theorie=Laat Je Zien|Module=|Serie=|Les={{BASEPAGENAME}}}} | {{#set: Theorie=Laat Je Zien|Module=|Serie=|Les={{BASEPAGENAME}}}} |
Versie van 26 nov 2019 15:46
Drieluik bij de les Waar je bereid bent om te sterven (Duur ± 3 lesuren)
Het drieluik bestaat altijd uit de delen: eigen ervaring - kennis en actie.
Ieder deel duurt bij benadering 60 minuten. De docent kan dit verkorten of verlengen.
De eigen ervaring verwoorden en in tekst en beeld vertalen duurt een vol lesuur. Als werk niet af is kan de deelnemer het in eigen tijd afmaken. Belangrijk is om in een keer te komen tot het klad schrijven van hetgeen de deelnemers vertelt hebben. Dit kan in 30 minuten, inclusief de opmaat. Hiervoor is een strakke begeleiding gewenst. Als de deelnemers gewend zijn aan de opeenvolgende activiteiten wordt het net als schakelen in een auto steeds eenvoudiger en kan er vanzelf meer aandacht gaan naar de inhoud omdat de vorm bekend is.