Laat Je Zien: Antwoordblad B: verschil tussen versies
Regel 3: | Regel 3: | ||
{{Drieluik Bereid}} | {{Drieluik Bereid}} | ||
<h3>Laat Je Zien: Antwoordblad Drieluik</h3><br> | <h3>Laat Je Zien: Antwoordblad Drieluik</h3><br> | ||
− | |||
Onderstaand antwoordblad is voor de deelnemers. Het werk van de deelnemers krijgt per onderdeel een plek in het drieluik-format. De docent kan er ook voor kiezen in het format de opdrachten op te nemen en zo het gebruik van de indeling meer te structureren. | Onderstaand antwoordblad is voor de deelnemers. Het werk van de deelnemers krijgt per onderdeel een plek in het drieluik-format. De docent kan er ook voor kiezen in het format de opdrachten op te nemen en zo het gebruik van de indeling meer te structureren. | ||
[[File:Drieluik Antwoordblad bij Serie Lees.png|900px]] | [[File:Drieluik Antwoordblad bij Serie Lees.png|900px]] | ||
Regel 15: | Regel 14: | ||
De diverse activiteiten en opdrachten per onderdeel worden uitgeschreven op de plek en in de tijd waar ze gepland staan. | De diverse activiteiten en opdrachten per onderdeel worden uitgeschreven op de plek en in de tijd waar ze gepland staan. | ||
[[File:Drieluik Antwoordblad.png|900px]] | [[File:Drieluik Antwoordblad.png|900px]] | ||
− | |||
<br> | <br> | ||
[[Categorie:Theorie Methodologie Laat Je Zien]] | [[Categorie:Theorie Methodologie Laat Je Zien]] |
Versie van 28 nov 2019 00:21
Laat Je Zien: Antwoordblad Drieluik
Onderstaand antwoordblad is voor de deelnemers. Het werk van de deelnemers krijgt per onderdeel een plek in het drieluik-format. De docent kan er ook voor kiezen in het format de opdrachten op te nemen en zo het gebruik van de indeling meer te structureren.
Dit antwoordblad kan de docent gebruiken als hulpmiddel bij het inrichten van een les.
De diverse activiteiten en opdrachten per onderdeel worden uitgeschreven op de plek en in de tijd waar ze gepland staan.