Intieme Vrienden AV: verschil tussen versies
Regel 17: | Regel 17: | ||
<br> | <br> | ||
<br> | <br> | ||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
{{#set: Theorie=Laat Je Zien|Module=|Serie=|Les={{BASEPAGENAME}}}} | {{#set: Theorie=Laat Je Zien|Module=|Serie=|Les={{BASEPAGENAME}}}} |
Versie van 5 dec 2019 17:28
Verdiepen
Van Fabel naar Beeld (Duur in overleg ±1 week thuis en op school)
In teams een beeldpresentatie maken van een van de fabel van een van de leden uit je team. Kan zijn stop motion, fotocollage digitaal of met het gebruik van andere digitale tools.
Voorbereiden
- Met de deelnemers overleggen welke digitale vorm ze wensen te gebruiken voor hun presentatie. Hoe kunnen ze de dialoog vertalen naar het door hun gekozen medium?
- De docent neemt een besluit over de indeling van de rechterzijde van het drieluik-antwoordblad. Wat gaan de deelnemers neerzetten in het kader van de drieluik die ze maken. Als er ruimte te kort is kan er een extra zijde worden aangehecht.
Afsluiten
- De docent maakt een afspraak met de deelnemers over een presentatie. Deze kan alleen in klas verband plaatsvinden of iets groter met ouders of openbaar bij bijvoorbeeld een OBA.
- De docent kan beslissen dat de fabels en eigen ervaringen na ze te hebben gelezen in de klas gebundeld worden. Dit kan een aparte opdracht worden voor de deelnemers. Er kan gewerkt worden in een kleine groep en taken kunnen worden verdeeld.