Slotpresentatie B: verschil tussen versies

(Nieuwe pagina aangemaakt met '{{Kopweg}} {{Drieluik Bereid}} <h3>Slotpresentatie</h3> <br> <h4>Presentatie voorbereiden (Duur is afhankelijk van gekozen omvang)</h4> Het werk van de deelnemers...')
 
Regel 1: Regel 1:
 
{{Kopweg}}
 
{{Kopweg}}
 
{{Drieluik Bereid}}
 
{{Drieluik Bereid}}
 +
 +
<div class="row">
 +
<div class="small-2 columns">
 +
{{Wit}}
 +
    </div>
 +
<div class="row">
 +
<div class="small-6 columns">
 +
 +
  
 
<h3>Slotpresentatie</h3>
 
<h3>Slotpresentatie</h3>
Regel 22: Regel 31:
  
 
{{#set: Theorie=Laat Je Zien|Module=|Serie=|Les={{BASEPAGENAME}}}}
 
{{#set: Theorie=Laat Je Zien|Module=|Serie=|Les={{BASEPAGENAME}}}}
 +
        </div>
 +
</div>

Versie van 14 dec 2019 12:20


naarnaarnaarnaarnaarnaarnaarnaarnaarnaarnaarnaarnaarnaarnaarnaarnaarDrieluik Bereid 1.1.jpeg
Schermafbeelding 2019-12-14 om 11.20.18.png


Slotpresentatie


Presentatie voorbereiden (Duur is afhankelijk van gekozen omvang)

Het werk van de deelnemers staat in de schijnwerpers; het werk dat de deelnemers hebben gemaakt in de voorgaande opdrachten.
De deelnemers worden aangemoedigd door de docent om gezamenlijk de presentatie vorm te geven. Iedereen krijgt een rol. De docent kan verschillende teams samenstellen die allen een specifiek gedeelte van de presentatie op zich nemen. Of de docent kan verschillende werkzaamheden vaststellen in overleg met de deelnemers en vragen wie welke taak op zich wil nemen en op die manier teams samenstellen.

Wat zijn de zaken die geregeld dienen te worden voor de presentatie?
  • Waar kan het zich afspelen? De plaats.
  • Wie worden uitgenodigd?
  • Hoe wordt de ruimte ingericht?
  • Hoe geven we het programma vorm?
  • Wat voor een soort presentatie is het? Komt er bijvoorbeeld een schrijver bij? Zo ja welke rol neemt zij/hij in? Is het belangrijk ook aandacht te besteden aan het werk van de gast? Wie maakt deze presentatie?
  • Is er een presentator en/of interviewer? Wie houdt de introductie?
  • Interview format vaststellen. Bijvoorbeeld: gebruik maken van eerder in de les geformuleerde vragen?
  • Afsluiting?
  • Wat nog meer nodig blijkt ...