Verdiepen BV5: verschil tussen versies

Regel 2: Regel 2:
 
{{BV5}}
 
{{BV5}}
  
<h3>Verdiepen bij les 5 Vriendschap</h3>
+
<div class="row">
 +
<div class="small-2 columns">
 +
{{Wit}}
 +
    </div>
 +
<div class="row">
 +
<div class="small-6 columns">
 +
 
 +
<h3>'''Verdiepen - Les 5 Vriendschap'''</h3>
 
<br>
 
<br>
<h4>Dichten, muziek en/of toneel (Duur ± 15 minuten / de hele groep)</h4>
+
<h4>'''Dichten, muziek en/of toneel'''</h4>
 +
<h5>Duur ± 15 minuten / de hele groep - individueel</h5>
 
De docent heeft zijn eigen ervaring omgezet in de vorm van een dialoog. Hij schrijft deze als voorbeeld op het bord.
 
De docent heeft zijn eigen ervaring omgezet in de vorm van een dialoog. Hij schrijft deze als voorbeeld op het bord.
De docent geeft aan dat iedereen zijn tekst leest en nagaat welke personen erin voorkomen. Deze personen schrijft de deelnemer op. Daarna gaat de deelnemer aan de hand van zijn eigen ervaring na welke gesprekken er hebben plaatsgevonden. Hij kiest er eentje uit en schrijft die op.
+
De docent geeft aan dat iedereen zijn tekst leest en nagaat welke personen erin voorkomen. Deze personen schrijft de deelnemer op. Daarna gaat de deelnemer aan de hand van zijn eigen ervaring na welke gesprekken er hebben plaatsgevonden. Hij kiest een van de gesprekken uit en schrijft die op. De deelnemers hebben de vrijheid om af te wijken en erbij de bedenken.
 +
<br>
 +
<br>
 +
''Voorstellingsvermogen, concentratie en plezier''
 +
<h5>'''Voorbereiden'''</h5>
 +
* De docent bereidt A6 papier voor.
  
 +
  </div>
 +
</div>
 
{{#set: Theorie=Laat Je Zien|Module=|Serie=Beter Verwoorden|Les={{BASEPAGENAME}}}}
 
{{#set: Theorie=Laat Je Zien|Module=|Serie=Beter Verwoorden|Les={{BASEPAGENAME}}}}

Versie van 17 dec 2019 20:29

naar hoofdmenunaarnaarnaarnaarnaarnaarnaarnaarnaarnaarnaarBV5.jpeg
Schermafbeelding 2019-12-14 om 11.20.18.png

Verdiepen - Les 5 Vriendschap


Dichten, muziek en/of toneel

Duur ± 15 minuten / de hele groep - individueel

De docent heeft zijn eigen ervaring omgezet in de vorm van een dialoog. Hij schrijft deze als voorbeeld op het bord. De docent geeft aan dat iedereen zijn tekst leest en nagaat welke personen erin voorkomen. Deze personen schrijft de deelnemer op. Daarna gaat de deelnemer aan de hand van zijn eigen ervaring na welke gesprekken er hebben plaatsgevonden. Hij kiest een van de gesprekken uit en schrijft die op. De deelnemers hebben de vrijheid om af te wijken en erbij de bedenken.

Voorstellingsvermogen, concentratie en plezier

Voorbereiden
  • De docent bereidt A6 papier voor.