Verlangen 1: verschil tussen versies

(Nieuwe pagina aangemaakt met '{{kopweg}} {{9xG4}} <div class="row"> <div class="small-2 columns"> {{Wit}} </div> <div class="row"> <div class="small-6 columns"> <h3>'''Les - Waar je ''ver...')
 
Regel 2: Regel 2:
 
{{9xG4}}
 
{{9xG4}}
  
<div class="row">
 
<div class="small-2 columns">
 
{{Wit}}
 
    </div>
 
<div class="row">
 
<div class="small-6 columns">
 
  
<h3>'''Les - Waar je ''verlangen'' nog niet is uitgedoofd'''</h3>
+
 
 +
<h3>'''Les: Waar je ''verlangen'' nog niet is uitgedoofd'''</h3>
 
<br>
 
<br>
 
De activiteiten waar deze les uit bestaat zijn via de knoppen links toegankelijk.
 
De activiteiten waar deze les uit bestaat zijn via de knoppen links toegankelijk.
Regel 18: Regel 13:
 
     </div>
 
     </div>
 
{{#set: Theorie=Laat Je Zien|Module=Lees|Serie=9xGrunberg|Les={{BASEPAGENAME}}}}
 
{{#set: Theorie=Laat Je Zien|Module=Lees|Serie=9xGrunberg|Les={{BASEPAGENAME}}}}
 +
 +
[[Categorie:Sjabloon]]

Versie van 28 okt 2020 23:20

naar hoofdmenunaarnaarnaarnaarnaarnaarnaarnaarnaarnaarnaar9G4 v2.jpeg


Les: Waar je verlangen nog niet is uitgedoofd


De activiteiten waar deze les uit bestaat zijn via de knoppen links toegankelijk.

Is er ook literatuur voor mij?
Heeft het mijn leven te maken?

Deze les komt uit de lessenserie 9 x Grunberg en biedt docenten houvast om deelnemers betekenisvol literatuuronderwijs te geven door de eigen ervaring en creativiteit van de deelnemer centraal te stellen.
Een belangrijk aspect van literaire ontwikkeling is communicatievaardigheden, zowel verbaal als non-verbaal. Communiceren en lezen is een vorm van spelen, om Shakespeare te citeren: ‘All the world’s a stage, and all the men and women merely players.’
Als docent kunt u vrij variëren binnen de structuur.
De structuur van de les staat vast, maar de inhoud past zich iedere keer aan.