Sjabloon

Presentatie slot: verschil tussen versies

Regel 1: Regel 1:
 
{{Kopweg}}
 
{{Kopweg}}
  
<h5>Duur is afhankelijk van gekozen omvang</h5>
+
<h5>Duur: Afhankelijk van gekozen omvang</h5>
Het werk van de deelnemers dat ze in een voorgaande periode hebben gemaakt staat in de schijnwerpers.<br>
+
Het werk van de deelnemers dat ze in een voorgaande periode hebben gemaakt, staat bij de slotpresentatie in de schijnwerpers.
De deelnemers worden aangemoedigd door de docent om gezamenlijk de presentatie vorm te geven. Iedereen krijgt een rol. De docent kan verschillende teams samenstellen die allen een specifiek gedeelte van de presentatie op zich nemen. Of de docent kan verschillende werkzaamheden vaststellen in overleg met de deelnemers en vragen wie welke taak op zich wil nemen en op die manier teams samenstellen.
+
<br>
 +
De docent moedigt de deelnemers aan om samen de presentatie vorm te geven. Iedereen krijgt een rol. De docent kan verschillende teams samenstellen die vervolgens een specifiek gedeelte van de presentatie op zich nemen. Een andere mogelijkheid is dat de docent verschillende werkzaamheden vaststelt in overleg met de deelnemers en vraagt wie welke taak op zich wil nemen en op die manier teams samenstellen.
 
<br>
 
<br>
 
<br>
 
<br>
 
<h5>'''Wat zijn de zaken die extra geregeld dienen te worden voor de slotpresentatie?'''</h5>
 
<h5>'''Wat zijn de zaken die extra geregeld dienen te worden voor de slotpresentatie?'''</h5>
* Waar kan het zich afspelen? De plaats.
+
* De locatie: Waar kan het plaatsvinden?;
* Wie worden uitgenodigd?
+
* De gastenlijst: Wie worden uitgenodigd?;
* Hoe wordt de ruimte ingericht?
+
* De inrichting: Hoe wordt de ruimte ingericht?;
* Hoe geven we het programma vorm?
+
* Het programma: Hoe geven we de presentatie vorm?;
* Wat voor een soort presentatie is het? Komt er bijvoorbeeld een schrijver bij? Zo ja welke rol neemt zij/hij in? Is het belangrijk ook aandacht te besteden aan het werk van de gast? Wie maakt deze presentatie?
+
* Een gastspreker: Komt er bijvoorbeeld een schrijver bij? Zo ja, welke rol neemt hij/zij in? Is het belangrijk ook aandacht te besteden aan het werk van de gast? Zo ja, wie maakt deze presentatie?;
* Is er een presentator en/of interviewer? Wie houdt de introductie?
+
* De presentatie: Is er een presentator en/of interviewer? Wie houdt de introductie?;
* Interview format vaststellen. Bijvoorbeeld: gebruik maken van eerder in de les geformuleerde vragen?
+
* Interviewformat vaststellen, bijvoorbeeld gebruikmaken van eerder in de les geformuleerde vragen;
* Afsluiting?
+
* De afsluiting;
* Wat nog meer nodig blijkt ...
+
* Wat nog meer nodig blijkt…
 +
 
  
 
{{#set: Theorie=Laat Je Zien|Module=|Serie=|Les={{BASEPAGENAME}}}}
 
{{#set: Theorie=Laat Je Zien|Module=|Serie=|Les={{BASEPAGENAME}}}}

Versie van 26 okt 2020 12:52


Duur: Afhankelijk van gekozen omvang

Het werk van de deelnemers dat ze in een voorgaande periode hebben gemaakt, staat bij de slotpresentatie in de schijnwerpers.
De docent moedigt de deelnemers aan om samen de presentatie vorm te geven. Iedereen krijgt een rol. De docent kan verschillende teams samenstellen die vervolgens een specifiek gedeelte van de presentatie op zich nemen. Een andere mogelijkheid is dat de docent verschillende werkzaamheden vaststelt in overleg met de deelnemers en vraagt wie welke taak op zich wil nemen en op die manier teams samenstellen.

Wat zijn de zaken die extra geregeld dienen te worden voor de slotpresentatie?
  • De locatie: Waar kan het plaatsvinden?;
  • De gastenlijst: Wie worden uitgenodigd?;
  • De inrichting: Hoe wordt de ruimte ingericht?;
  • Het programma: Hoe geven we de presentatie vorm?;
  • Een gastspreker: Komt er bijvoorbeeld een schrijver bij? Zo ja, welke rol neemt hij/zij in? Is het belangrijk ook aandacht te besteden aan het werk van de gast? Zo ja, wie maakt deze presentatie?;
  • De presentatie: Is er een presentator en/of interviewer? Wie houdt de introductie?;
  • Interviewformat vaststellen, bijvoorbeeld gebruikmaken van eerder in de les geformuleerde vragen;
  • De afsluiting;
  • Wat nog meer nodig blijkt…