Tangaslip P: verschil tussen versies
Regel 21: | Regel 21: | ||
* De docent bepaalt de lengte van de presentatie, afhankelijk van de beschikbare tijd. | * De docent bepaalt de lengte van de presentatie, afhankelijk van de beschikbare tijd. | ||
* De docent zelf kan de presentaties indien nodig beoordelen en feedback geven maar het kan ook een groepsproces zijn waarbij via een digitaal formulier alle luisteraars feedback kunnen geven. Eventueel via een surveymonkey gegenereerde quiz of via een andere app. De inhoud van de quiz kan de docent zelf samenstellen of in overleg met de deelnemers. | * De docent zelf kan de presentaties indien nodig beoordelen en feedback geven maar het kan ook een groepsproces zijn waarbij via een digitaal formulier alle luisteraars feedback kunnen geven. Eventueel via een surveymonkey gegenereerde quiz of via een andere app. De inhoud van de quiz kan de docent zelf samenstellen of in overleg met de deelnemers. | ||
− | + | ||
− | |||
− | |||
</div> | </div> | ||
</div> | </div> |
Versie van 27 okt 2020 12:05
Tussentijds presenteren
Waar mensen verwachten dat je in tangaslip de deur opendoet
De deelnemers presenteren met regelmaat de uitkomsten van hun onderzoek. Dit kan klein en groot zijn. Belangrijk is het presenteren zelf, de ruimte die ze leren innemen en het nadenken over hoe kennis en ervaring van de deelnemers kan worden gedeeld met de andere leden van de groep. Door het met regelmaat te doen wordt het een gewoonte en neemt de spanning voor de deelnemers af. De activiteiten bij het onderzoekend verdiepen voorzien de deelnemers van de ingrediënten voor de presentaties.
De tijdlijn van een karakter presenteren
Duur ± 30 minuten / Tweetallen
Ieder tweetal presenteert de tijdlijn van een van de twee karakters uit Onze Oom die ze hebben gekozen. De docent kijkt of een Q & A zinnig is of een andere vorm van uitwisselen na de presentatie over de inhoud.
Voorbereiden
- De tijdlijnen gemaakt door de deelnemers als foto voor het Digibord klaarzetten
- De tweetallen zijn al gevormd bij de voorgaande opdracht.
- De docent bepaalt de lengte van de presentatie, afhankelijk van de beschikbare tijd.
- De docent zelf kan de presentaties indien nodig beoordelen en feedback geven maar het kan ook een groepsproces zijn waarbij via een digitaal formulier alle luisteraars feedback kunnen geven. Eventueel via een surveymonkey gegenereerde quiz of via een andere app. De inhoud van de quiz kan de docent zelf samenstellen of in overleg met de deelnemers.