Verlangen P: verschil tussen versies

Regel 8: Regel 8:
 
<h4>'''Les: Waar je ''verlangen'' nog niet is uitgedoofd'''</h4>
 
<h4>'''Les: Waar je ''verlangen'' nog niet is uitgedoofd'''</h4>
 
<br>
 
<br>
{{Presentatie tussendoor}}
+
De deelnemers presenteren regelmatig tussentijdse resultaten: Wat hebben ze tot nu toe waargenomen? Hoe denken ze op dit moment over het onderwerp? Dit kunnen kleine en grote resultaten zijn. Belangrijker is het presenteren zelf: de ruimte die ze leren innemen en het nadenken over hoe kennis en ervaring kan worden gedeeld met anderen. Door het met regelmaat te doen wordt het een gewoonte en neemt de spanning voor de deelnemers af. De activiteiten bij het Onderzoeken en verdiepen voorzien de deelnemers van de ingrediënten voor de presentaties.
 
 
</div>
 
    </div>
 
 
<br>
 
<br>
 
<br>
 
<br>
<h4> '''Presenteren - de dialoog en de eigen ervaring'''</h4>
+
<h4> '''Presenteren - De dialoog en de eigen ervaring'''</h4>
<h5>Duur ± afhankelijk van aantal deelnemers x 3 minuten / Hele groep</h5>
+
<h5>Duur: ± Aantal deelnemers x 3 minuten Hele groep</h5>
 
De deelnemers hebben in hun teams een dialoog gekozen. Deze dialoog gaan de deelnemers voordragen/ opvoeren.
 
De deelnemers hebben in hun teams een dialoog gekozen. Deze dialoog gaan de deelnemers voordragen/ opvoeren.
<br>
 
<br>
 
<h5>'''Bij Extra''' </h5>
 
<h5>Duur ± 3 minuten per team</h5>
 
Ook nu hebben de deelnemers in hun team gewerkt aan de dialogen. Ze kiezen een van de twee dialogen uit en presenteren deze aan de groep.
 
   
 
 
 
</div>
 
</div>
 
     </div>
 
     </div>

Versie van 29 okt 2020 17:23

naar les verlangennaarnaarnaarnaarnaarnaarnaarnaarnaarnaarnaarnaarnaarnaarnaarnaarDrieluik Verlangen 1.1.jpeg

Tussentijds presenteren

Les: Waar je verlangen nog niet is uitgedoofd


De deelnemers presenteren regelmatig tussentijdse resultaten: Wat hebben ze tot nu toe waargenomen? Hoe denken ze op dit moment over het onderwerp? Dit kunnen kleine en grote resultaten zijn. Belangrijker is het presenteren zelf: de ruimte die ze leren innemen en het nadenken over hoe kennis en ervaring kan worden gedeeld met anderen. Door het met regelmaat te doen wordt het een gewoonte en neemt de spanning voor de deelnemers af. De activiteiten bij het Onderzoeken en verdiepen voorzien de deelnemers van de ingrediënten voor de presentaties.

Presenteren - De dialoog en de eigen ervaring

Duur: ± Aantal deelnemers x 3 minuten – Hele groep

De deelnemers hebben in hun teams een dialoog gekozen. Deze dialoog gaan de deelnemers voordragen/ opvoeren.