Afsluiten: verschil tussen versies
Regel 16: | Regel 16: | ||
</div> | </div> | ||
<br> | <br> | ||
+ | <div class="toccolours mw-collapsible mw-collapsed" style="cursor:pointer; color:black" data-expandtext="+" data-collapsetext="-"> | ||
+ | <h4>'''Beeld maken'''</h4> | ||
+ | <h5>Duur: ± 5-10 minuten/ Hele groep</h5> | ||
+ | <div class="mw-collapsible-content"> | ||
+ | <h5>'''Instructie '''</h5> | ||
+ | Geef alleen met kleuren uiting aan het gevoel dat de ervaring die je hebt gedeeld je gaf. | ||
+ | <br> | ||
+ | <br> | ||
+ | <h5>'''Voorbereiden'''</h5> | ||
+ | * Elke deelnemer een antwoordblad met kader; | ||
+ | * Kleurstiften of potloden met waterverfcapaciteit; | ||
+ | * Water in bekertjes en kwasten; | ||
+ | * Eventueel muziek voor op de achtergrond. | ||
+ | </div> | ||
+ | </div> | ||
+ | <br> | ||
+ | Als de pagina af is doen de deelnemers hem in hun map/boekje. | ||
+ | </div> | ||
+ | </div> | ||
+ | |||
+ | |||
+ | |||
+ | |||
+ | |||
<div class="toccolours mw-collapsible mw-collapsed" style="cursor:pointer; color:black" data-expandtext="+" data-collapsetext="-"> | <div class="toccolours mw-collapsible mw-collapsed" style="cursor:pointer; color:black" data-expandtext="+" data-collapsetext="-"> | ||
<h4>'''Presenteren van je werk'''</h4> | <h4>'''Presenteren van je werk'''</h4> |
Versie van 2 feb 2021 10:35
Afsluiting
Welke factoren spelen een rol in de loopbaankeus?
Bespreken thuis in te vullen loopbaanoriëntatievragenlijst
Duur ± 5 minuten
Invullen en score berekenen op de loopbaanoriëntatievragenlijst van Schein. Materiaal wordt per mail toegestuurd. Ook ontvangen de deelnemers een evaluatieformulier via SurveyMonkey. Vragen aan de deelnemers of ze bezwaar hebben tegen opname van hun gegevens in een database voor onderzoek om extra toegevoegde constructen te kunnen valideren.
Beeld maken
Duur: ± 5-10 minuten/ Hele groep
Instructie
Geef alleen met kleuren uiting aan het gevoel dat de ervaring die je hebt gedeeld je gaf.
Voorbereiden
- Elke deelnemer een antwoordblad met kader;
- Kleurstiften of potloden met waterverfcapaciteit;
- Water in bekertjes en kwasten;
- Eventueel muziek voor op de achtergrond.
Als de pagina af is doen de deelnemers hem in hun map/boekje.
Presenteren van je werk
Duur ± 5-10 minuten, afhankelijk van het aantal deelnemers
Instructie
Een voor een lezen de deelnemers hun ervaring voor en laten de illustratie zien.
Gezamenlijke reflectie
Duur ± 5-10 minuten, afhankelijk van het aantal deelnemers
Instructie
Hoe heb je deze dag ervaren? Wat voor gevoelens/gedachten roepen de afgelopen twee uur bij je op? Schrijf op en deel. Ruimte voor een extra vraag/suggestie.