Laat Je Zien: Antwoordblad B: verschil tussen versies
Regel 6: | Regel 6: | ||
De diverse activiteiten en opdrachten per onderdeel worden uitgeschreven op de plek en in de tijd waar ze gepland staan. | De diverse activiteiten en opdrachten per onderdeel worden uitgeschreven op de plek en in de tijd waar ze gepland staan. | ||
[[File:Drieluik Antwoordblad.png|900px]] | [[File:Drieluik Antwoordblad.png|900px]] | ||
+ | <br> | ||
+ | <br> | ||
+ | <br> | ||
+ | <br> | ||
+ | <br> | ||
+ | <br> | ||
+ | <br> | ||
+ | <br> | ||
Dit antwoordblad is voor de leerlingen. het werk van de leerlingen per onderdeel krijgen een plek in het drieluik-format. De docent kan er ook voor kiezen in het format de opdrachten op te nemen en zo het gebruik van de indeling meer te structureren. | Dit antwoordblad is voor de leerlingen. het werk van de leerlingen per onderdeel krijgen een plek in het drieluik-format. De docent kan er ook voor kiezen in het format de opdrachten op te nemen en zo het gebruik van de indeling meer te structureren. | ||
[[File:Drieluik Antwoordblad bij Serie Lees.png|900px]] | [[File:Drieluik Antwoordblad bij Serie Lees.png|900px]] |
Versie van 21 okt 2019 23:52
Laat Je Zien: Antwoordblad Drieluik
Onderstaand antwoordblad kan de docent gebruiken bij het inrichten van de les.
De diverse activiteiten en opdrachten per onderdeel worden uitgeschreven op de plek en in de tijd waar ze gepland staan.
Dit antwoordblad is voor de leerlingen. het werk van de leerlingen per onderdeel krijgen een plek in het drieluik-format. De docent kan er ook voor kiezen in het format de opdrachten op te nemen en zo het gebruik van de indeling meer te structureren.
Via de onderstaande iconen kunt u naar de lessen uit de voorbeeldserie Negen x Grunberg uit de module Lees