Volgorde9xG: verschil tussen versies
(Nieuwe pagina aangemaakt met '{{kopweg}}<no-comment-streams/> {{DISPLAYTITLE:<span style="position: absolute; clip: rect(1px 1px 1px 1px); clip: rect(1px, 1px, 1px, 1px);">{{FULLPAGENAME}}</span...') |
|||
Regel 1: | Regel 1: | ||
{{kopweg}}<no-comment-streams/> | {{kopweg}}<no-comment-streams/> | ||
{{DISPLAYTITLE:<span style="position: absolute; clip: rect(1px 1px 1px 1px); clip: rect(1px, 1px, 1px, 1px);">{{FULLPAGENAME}}</span>}} | {{DISPLAYTITLE:<span style="position: absolute; clip: rect(1px 1px 1px 1px); clip: rect(1px, 1px, 1px, 1px);">{{FULLPAGENAME}}</span>}} | ||
− | Volgorde van werken | + | Volgorde van werken: |
− | Positionering / Ruimte indeling | + | * Positionering / Ruimte indeling |
− | Introductie: Wat gaat er gebeuren en het thema | + | * Introductie: Wat gaat er gebeuren en het thema |
− | Opmaat: Fysieke oefeningen passend bij het onderwerp | + | * Opmaat: Fysieke oefeningen passend bij het onderwerp |
− | Vertellen: Introductie Eigen Ervaring | + | * Vertellen: Introductie Eigen Ervaring |
− | Lijstje maken en kiezen | + | * Lijstje maken en kiezen |
− | Twee aan Twee: vertellen, gericht luisteren en vragenstellen | + | * Twee aan Twee: vertellen, gericht luisteren en vragenstellen |
− | Tekst schrijven en delen | + | * Tekst schrijven en delen |
− | Stap 2: Lezen, vragen stellen en ordenen | + | * Stap 2: Lezen, vragen stellen en ordenen |
− | Stap 2 Verdiepen: kennis overdragen en onderzoeken | + | * Stap 2 Verdiepen: kennis overdragen en onderzoeken |
− | Stap 3: Integreren van ervaring, bestaande kennis en nieuwe kennis | + | * Stap 3: Integreren van ervaring, bestaande kennis en nieuwe kennis |
− | Beeld maken | + | * Beeld maken |
− | Stap 3 Verdiepen: Praktijkopdracht & Presenteren | + | * Stap 3 Verdiepen: Praktijkopdracht & Presenteren |
− | Beslissingen en deze toepassen in dagelijks leven | + | * Beslissingen en deze toepassen in dagelijks leven |
− | Reflectie en Evaluatie | + | * Reflectie en Evaluatie |
Versie van 23 okt 2019 10:51
Volgorde van werken:
- Positionering / Ruimte indeling
- Introductie: Wat gaat er gebeuren en het thema
- Opmaat: Fysieke oefeningen passend bij het onderwerp
- Vertellen: Introductie Eigen Ervaring
- Lijstje maken en kiezen
- Twee aan Twee: vertellen, gericht luisteren en vragenstellen
- Tekst schrijven en delen
- Stap 2: Lezen, vragen stellen en ordenen
- Stap 2 Verdiepen: kennis overdragen en onderzoeken
- Stap 3: Integreren van ervaring, bestaande kennis en nieuwe kennis
- Beeld maken
- Stap 3 Verdiepen: Praktijkopdracht & Presenteren
- Beslissingen en deze toepassen in dagelijks leven
- Reflectie en Evaluatie