Volgorde9xG: verschil tussen versies
Regel 14: | Regel 14: | ||
* Stap 2B: Verdiepen door kennisoverdracht, onderzoek en presentatie | * Stap 2B: Verdiepen door kennisoverdracht, onderzoek en presentatie | ||
* Stap 3A: Samenbrengen en integreren van ervaring, bestaande kennis en nieuwe kennis | * Stap 3A: Samenbrengen en integreren van ervaring, bestaande kennis en nieuwe kennis | ||
− | * Beeld maken | + | * Stap 1B: Beeld maken |
* Stap 3B Verdiepen: Praktijkopdracht & Presenteren | * Stap 3B Verdiepen: Praktijkopdracht & Presenteren | ||
* Beslissingen formuleren en afwegen en deze toepassen in dagelijks leven | * Beslissingen formuleren en afwegen en deze toepassen in dagelijks leven | ||
* Reflectie en Evaluatie | * Reflectie en Evaluatie |
Versie van 23 okt 2019 11:01
Volgorde van werken:
- Positionering / Ruimte indeling
- Introductie: Wat gaat er gebeuren en optioneel heel kort noemen van het thema
- Opmaat: Fysieke Oefeningen aansluitend bij het onderwerp
- Stap 1A:
Komen tot een tekst door het vertellen van een Eigen Ervaring Lijstje maken en kiezen Twee aan Twee vertellen, gericht luisteren en vragenstellen Tekst schrijven, redigeren en delen
- Thuisopdracht
- Stap 2A: Lezen, vragen stellen en ordenen
- Stap 2B: Verdiepen door kennisoverdracht, onderzoek en presentatie
- Stap 3A: Samenbrengen en integreren van ervaring, bestaande kennis en nieuwe kennis
- Stap 1B: Beeld maken
- Stap 3B Verdiepen: Praktijkopdracht & Presenteren
- Beslissingen formuleren en afwegen en deze toepassen in dagelijks leven
- Reflectie en Evaluatie