Tangaslip P: verschil tussen versies
(Nieuwe pagina aangemaakt met '{{kopweg}} {{Drieluik Tanga}} <h3>Onderzoeken en Verdiepen</h3> <br> In de les Tangaslip is de keuze gemaakt om naast de roman ''Onze Oom'' aandacht te besteden aan...') |
|||
Regel 1: | Regel 1: | ||
{{kopweg}} | {{kopweg}} | ||
{{Drieluik Tanga}} | {{Drieluik Tanga}} | ||
− | <h3> | + | <h3>Tussentijds presenteren</h3> |
<br> | <br> | ||
In de les Tangaslip is de keuze gemaakt om naast de roman ''Onze Oom'' aandacht te besteden aan '''de tijdlijn'''. De deelnemers hebben een tijdlijn gemaakt van een van de twee hoofdpersonen naar keuze, Lina of de majoor. | In de les Tangaslip is de keuze gemaakt om naast de roman ''Onze Oom'' aandacht te besteden aan '''de tijdlijn'''. De deelnemers hebben een tijdlijn gemaakt van een van de twee hoofdpersonen naar keuze, Lina of de majoor. |
Versie van 1 dec 2019 22:36
Tussentijds presenteren
In de les Tangaslip is de keuze gemaakt om naast de roman Onze Oom aandacht te besteden aan de tijdlijn. De deelnemers hebben een tijdlijn gemaakt van een van de twee hoofdpersonen naar keuze, Lina of de majoor.
De tijdlijn van een karakter presenteren (Duur ± 30 minuten)
Ieder tweetal presenteert de tijdlijn van het karakter dat ze hebben gekozen.
Voorbereiden
- De tijdlijnen gemaakt door de deelnemers als foto voor het Digibord klaarzetten
- De docent de linkerzijde van het drieluik-antwoordblad zo vormgeven dat de tijdlijn van het karakter plek heeft.
Afsluiten
Aan het einde van de opdrachten is het raadzaam om met de deelnemers tussendoor een korte fysieke oefening te doen, het intermezzo. Suggesties hiervoor staan bij Fysieke activiteit.