|
|
Regel 1: |
Regel 1: |
− | {{kopweg}}
| |
− | {{Drieluik Pubers}}
| |
− | <br>
| |
− | {{Vragen}}
| |
− | <br>
| |
− | <br>
| |
− | (Duur 10 minuten):
| |
− | Er wordt gewerkt in team van 2 a 3 deelnemers.
| |
− | Op wat voor een manier spelen dieren een rol in de roman?
| |
− | <br>
| |
− | <br>
| |
− | <h5>Huiswerk</h5>
| |
− | Naar aanleiding van de gekozen focus biedt de docent de deelnemers extra informatie (of laat dit opzoeken, werkvorm die wordt gekozen is afhankelijk van het niveau van de deelnemers). Afhankelijk van de verdiepingsfocus kan de docent een gerichte thuisopdracht geven afhankelijk van het niveau. Soms is het goed te starten bij de focus alleen. In dat geval vraagt de docent de deelnemers een fabel te zoeken die ze aanspreekt.
| |
− | <br>
| |
− | <br>
| |
− | Zelf brengt de docent een fabel mee waarin een dier dat een rol heeft in de roman de Asielzoeker een rol speelt.
| |
| | | |
− |
| |
− |
| |
− |
| |
− |
| |
− |
| |
− | {{#set: Theorie=Laat Je Zien|Module=|Serie=|Les={{BASEPAGENAME}}}}
| |