Drieluik Antwoordblad: verschil tussen versies
Regel 3: | Regel 3: | ||
rect 29 21 674 290 [[Antwoordblad LV|naar Antwoordblad]] | rect 29 21 674 290 [[Antwoordblad LV|naar Antwoordblad]] | ||
</imagemap> | </imagemap> | ||
+ | |||
+ | {{kopweg}} | ||
+ | <h3>Laat Je Zien: Antwoordblad Drieluik</h3><br> | ||
+ | Onderstaand antwoordblad is voor de deelnemers. Het werk van de deelnemers krijgt per onderdeel een plek in het drieluik-format. De docent kan er ook voor kiezen in het format de opdrachten op te nemen en zo het gebruik van de indeling meer te structureren. | ||
+ | [[File:Drieluik Antwoordblad bij Serie Lees.png|900px]] | ||
+ | <br> | ||
+ | <br> | ||
+ | <br> | ||
+ | <br> | ||
+ | <br> | ||
+ | <br> | ||
+ | Dit antwoordblad kan de docent gebruiken als hulpmiddel bij het inrichten van een les. | ||
+ | De diverse activiteiten en opdrachten per onderdeel worden uitgeschreven op de plek en in de tijd waar ze gepland staan. | ||
+ | [[File:Drieluik Antwoordblad.png|900px]] | ||
+ | <br> |
Versie van 2 dec 2019 15:35
Laat Je Zien: Antwoordblad Drieluik
Onderstaand antwoordblad is voor de deelnemers. Het werk van de deelnemers krijgt per onderdeel een plek in het drieluik-format. De docent kan er ook voor kiezen in het format de opdrachten op te nemen en zo het gebruik van de indeling meer te structureren.
Dit antwoordblad kan de docent gebruiken als hulpmiddel bij het inrichten van een les.
De diverse activiteiten en opdrachten per onderdeel worden uitgeschreven op de plek en in de tijd waar ze gepland staan.