Tangaslip V: verschil tussen versies

Regel 20: Regel 20:
 
<h5>5. Antwoordblad</h5>
 
<h5>5. Antwoordblad</h5>
 
   <div class="mw-collapsible-content">
 
   <div class="mw-collapsible-content">
{{#lst: Laat Je Zien: Antwoordblad|body}}
+
{{Antwoordblad}}
 
     </div>
 
     </div>
 
</div>
 
</div>

Versie van 2 dec 2019 17:25


Sjabloon:Voorbereiden

Voorbereiden van de les Waar mensen verwachten dat je in tangaslip de deur opendoet


De uitkomst van de voorbereidingen voor deze les hebben geleid tot de keuze om te werken met:

1. Start column

Waar mensen verwachten dat je in tangaslip de deur opendoet, pagina 207, Arnon Grunberg, Thuis ben je (2017), de Correspondent, Amsterdam

2. Onderwerp voor de eigen ervaring

Een keer dat je een avontuur aanging en het mislukte of juist lukte.
Eenvoudiger?
Een keer dat je merkte dat je gegroeid/veranderd was/bent.

3. Boek

Arnon Grunberg, Onze Oom (2008) Uitgeverij Lebowski, Amsterdam

4. Theorie

De uitwerking van de kenniskant en actiekant van de drieluik-werkstructuur heeft betrekking op de theorie over de Tijdlijn

5. Antwoordblad

Onderstaand antwoordblad is voor de deelnemers. Het werk van de deelnemers krijgt per onderdeel een plek in het drieluikformat. De trainer kan ervoor kiezen de opdrachten een plek te benoemen op het formatmodel, zodat de structuur op voorhand bekend is.
Drieluik Antwoordblad bij Serie Lees.png

6. Lesplan
  • Introductie: in het kort wat gaat er gebeuren en het thema
  • Opmaat: fysieke oefeningen passend bij het onderwerp
  • Vertellen: Introductie Eigen Ervaring
  • Lijstje maken en kiezen
  • Twee aan twee: vertellen, gericht luisteren en vragenstellen
  • Tekst schrijven en delen
  • Stap 2: Lezen en vragen stellen
  • Stap 2 Verdiepen: kennis overdragen en onderzoeken
  • Fysiek Intermezzo
  • Stap 3: Integreren van ervaring, bestaande kennis en nieuwe kennis
  • Beeld maken
  • Stap 3 Verdiepen: Praktijkopdracht, presenteren
  • Proef op de som: Toepassingen in het dagelijks leven
  • Evaluatie: Reflectie en Nieuwe cyclus

Lesplan