Plezier: verschil tussen versies
Regel 1: | Regel 1: | ||
{{Kopweg}} | {{Kopweg}} | ||
− | {{9 x | + | {{9 x G}} |
<h3>Plezier in de hoofdrol</h3> | <h3>Plezier in de hoofdrol</h3> | ||
Alle verschillende werkvormen in de stappen uit de methode Laat Je Zien geven zowel de deelnemers als de begeleiders plezier. Dat geven gebruikers van Laat Je Zien aan. Ook de ontwikkelaars van Laat Je Zien hebben plezier.<br> | Alle verschillende werkvormen in de stappen uit de methode Laat Je Zien geven zowel de deelnemers als de begeleiders plezier. Dat geven gebruikers van Laat Je Zien aan. Ook de ontwikkelaars van Laat Je Zien hebben plezier.<br> | ||
<br> | <br> | ||
Plezier bevordert motivatie en kan zo het leerproces stimuleren. Door plezier ontstaat ontspanning. Ontspanning is een belangrijke factor in het ervaren van welbevinden door mensen, het biedt een tegenwicht voor de negatieve emoties (ervaringen) die mensen in hun leven hebben gehad. Samen plezier hebben geeft vertrouwen, veiligheid en energie. Het zet alle deelnemers open voor samen verkennen, ontdekken, leren en leven. | Plezier bevordert motivatie en kan zo het leerproces stimuleren. Door plezier ontstaat ontspanning. Ontspanning is een belangrijke factor in het ervaren van welbevinden door mensen, het biedt een tegenwicht voor de negatieve emoties (ervaringen) die mensen in hun leven hebben gehad. Samen plezier hebben geeft vertrouwen, veiligheid en energie. Het zet alle deelnemers open voor samen verkennen, ontdekken, leren en leven. |
Versie van 14 dec 2019 19:23
Plezier in de hoofdrol
Alle verschillende werkvormen in de stappen uit de methode Laat Je Zien geven zowel de deelnemers als de begeleiders plezier. Dat geven gebruikers van Laat Je Zien aan. Ook de ontwikkelaars van Laat Je Zien hebben plezier.
Plezier bevordert motivatie en kan zo het leerproces stimuleren. Door plezier ontstaat ontspanning. Ontspanning is een belangrijke factor in het ervaren van welbevinden door mensen, het biedt een tegenwicht voor de negatieve emoties (ervaringen) die mensen in hun leven hebben gehad. Samen plezier hebben geeft vertrouwen, veiligheid en energie. Het zet alle deelnemers open voor samen verkennen, ontdekken, leren en leven.