Sjabloon

Zelf lessen maken plaat: verschil tussen versies

Regel 16: Regel 16:
 
rect 1020 704 1708 784 [[AANBOD - Trainingen|naar]]
 
rect 1020 704 1708 784 [[AANBOD - Trainingen|naar]]
  
rect 2008 356 2448 396 [[Organisatie|De '''methodologie''' Laat Je Zien biedt een heldere structuur waarin plaats is voor wisselende inhoud op maat van iedere deelnemer en passend bij de leerdoelen uit de methode waar de docent mee werkt. Het belang van een heldere structuur, goede afspraken en een heldere consequente evenwichtige houding van de docent draagt daaraan bij.Dat blijkt ook uit onderzoek dat vanaf 1970 door Jacob Kounin is gedaan naar het functioneren en organiseren van een groep en de bijdrage daarvan aan het leerproces van deelnemers. Op basis van zijn onderzoek komt Kounin tot vijf aspecten waar een docent aandacht aan kan besteden om zijn lessen en het lesgeven effectiever te laten zijn voor de deelnemers.]]
+
rect 2008 356 2448 396 [[Organisatie|De methodologie Laat Je Zien biedt een heldere structuur waarin plaats is voor wisselende inhoud op maat van iedere deelnemer en passend bij de leerdoelen uit de methode waar de docent mee werkt. Het belang van een heldere structuur, goede afspraken en een heldere consequente evenwichtige houding van de docent draagt daaraan bij.Dat blijkt ook uit onderzoek dat vanaf 1970 door Jacob Kounin is gedaan naar het functioneren en organiseren van een groep en de bijdrage daarvan aan het leerproces van deelnemers. Op basis van zijn onderzoek komt Kounin tot vijf aspecten waar een docent aandacht aan kan besteden om zijn lessen en het lesgeven effectiever te laten zijn voor de deelnemers.]]
 
rect 2012 448 2464 488 [[Intermezzo|naar]]
 
rect 2012 448 2464 488 [[Intermezzo|naar]]
 
rect 1996 528 2468 576 [[Typen Vragen|naar]]
 
rect 1996 528 2468 576 [[Typen Vragen|naar]]

Versie van 24 jun 2020 10:31

naarnaarnaarnaarnaarnaarnaarnaarnaarDe methodologie Laat Je Zien biedt een heldere structuur waarin plaats is voor wisselende inhoud op maat van iedere deelnemer en passend bij de leerdoelen uit de methode waar de docent mee werkt. Het belang van een heldere structuur, goede afspraken en een heldere consequente evenwichtige houding van de docent draagt daaraan bij.Dat blijkt ook uit onderzoek dat vanaf 1970 door Jacob Kounin is gedaan naar het functioneren en organiseren van een groep en de bijdrage daarvan aan het leerproces van deelnemers. Op basis van zijn onderzoek komt Kounin tot vijf aspecten waar een docent aandacht aan kan besteden om zijn lessen en het lesgeven effectiever te laten zijn voor de deelnemers.naarnaarnaarnaarnaarnaarnaarGA Zelf lessen maken.jpeg