Speciaal

Zoekresultaten

Resultaten 21–41 van 50
Uitgebreid zoeken

Zoeken in naamruimten:

  
 
  
 
 
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
 
  • op basis van de methodologie Laat Je Zien</h3><br> De drieluik-werkstructuur van de methodologie ''[[Laat Je Zien]]'' is een integratie van psychologische
    8 kB (1.164 woorden) - 1 okt 2022 17:47
  • ...r voor de deelnemers en de docenten. Dat bevestigen gebruikers van Laat Je Zien in evaluaties van workshops en leservaringen. De eigen ervaring van de deel {{#set: Theorie=Laat Je Zien|Module=|Serie=|Les={{Plezier}}}}
    2 kB (329 woorden) - 23 feb 2021 09:04
  • * Vraag door over iets waar je nog meer van wilt weten. * Stel minimaal één vraag over zintuiglijke waarneming (reuk, zien, horen, voelen, proeven).<br>
    2 kB (345 woorden) - 19 sep 2019 18:35
  • <h3>[[WAT IS LAAT JE ZIEN?|Drieluik]] Stap 3B<br> [[Laat Je Zien: Stap 3 Actiekant|Actiekant]] - [[Laat Je Zien: Stap 3 Samenbrengen|Samenbrengen]] & Verdiepen</h3>
    2 kB (378 woorden) - 23 sep 2019 21:41
  • <h3>[[WAT IS LAAT JE ZIEN?|Drieluik]] Stap 3<br> Actie - [[Laat Je Zien: Stap 3 Samenbrengen|Samenbrengen]] & [[Laat Je Zien: Stap 3 Verdiepen|Verdiepen]]</h3>
    2 kB (380 woorden) - 23 sep 2019 21:40
  • <h4>Doel van de module Lees - Laat Je Zien</h4> ...n meer te betrekken bij het literatuuronderwijs. De module Lees - Laat Je Zien zal gaan bestaan uit diverse lessenseries. Telkens kan een aantal lessen wo
    2 kB (358 woorden) - 16 sep 2019 21:21
  • ...e geschreven tekst en hoe deze door de ander begrepen wordt. Het voorlezen laat een tekst klinken en brengt hem tot leven. Het geeft de schrijver de gelege ...rpen van formuleringen en het eventueel toevoegen van extra informatie die je verhaal duidelijker maakt.
    3 kB (395 woorden) - 16 sep 2019 21:12
  • <h3>'''Beter Verwoorden - ''Laat Je Zien'''''</h3> ...gemaakt ter illustratie van de mogelijkheden die de methodologie ''Laat Je Zien'' biedt voor de versterking van de persoonlijke ontwikkeling van de individ
    4 kB (516 woorden) - 9 feb 2021 14:35
  • <h3>[[WAT IS LAAT JE ZIEN?|Drieluik]] Stap 2<br> Kennis - [[Laat Je Zien: Stap 2 Vragen|Vragen]] & [[Laat Je Zien: Stap 2 Verdiepen|Verdiepen]]</h3>
    3 kB (421 woorden) - 24 sep 2019 00:05
  • Thema: vertellen over een keer dat je te laat was of dat iemand anders te laat was. <br> ...douche uit en pak een handdoek. Daniël wordt wakker als ik hem oppak. Hij laat zich wentelen in de warme handdoek en ik neem hem op schoot. ‘Ik was in s
    3 kB (441 woorden) - 19 sep 2019 18:33
  • <h3>Welkom bij '''Laat Je Zien'''</h3> ...Marianne Koeman om een aantal zeer waardevolle [[Inspiratiebronnen Laat Je Zien|psychologische en pedagogische inzichten]] gemakkelijk toe te kunnen passen
    8 kB (1.233 woorden) - 29 nov 2019 14:27
  • <h3>[[WAT IS LAAT JE ZIEN?|Drieluik]]<br> ...dat wanneer deelnemers een drieluik maken in een groep met deelnemers uit je eigen vakgebied, dit zorgt voor een bijna natuurlijke uitwisseling van info
    3 kB (419 woorden) - 23 sep 2019 21:42
  • <h3>[[WAT IS LAAT JE ZIEN?|Drieluik]] Stap 3A<br> [[Laat Je Zien: Stap 3 Actiekant|Actiekant]] - Samenbrengen & [[Laat Je Zien: Stap 3 Verdiepen|Verdiepen]]</h3>
    3 kB (489 woorden) - 23 sep 2019 21:41
  • <h1>Uitwisselingsplatform Laat Je Zien</h1><br> De methodologie '''Laat Je Zien''' is ontwikkeld voor het onderwijs door een divers team van leraren, docen
    3 kB (449 woorden) - 1 okt 2022 17:51
  • <h3>'''Didáctica de la Comunicación - Laat Je Zien'''</h3> ...ssen van een werkstructuur en werkvormen die samen de methodologie Laat Je Zien zijn. Veel praktijk voorbeelden in het boek zijn gemaakt in samenwerking me
    7 kB (1.093 woorden) - 24 aug 2020 09:55
  • ...aan en inspirerende boeken geschreven. Tijdens het ontwikkelen van Laat Je Zien bleek meer en meer dat de structuur van werken en het gebruik van de versch ...terdheid. Deze gereedschappen krijgen binnen de methodologie van ''Laat Je Zien'' allemaal een plek in de werkstructuur van de lesopzet. Daarnaast biedt he
    4 kB (543 woorden) - 24 aug 2020 09:59
  • <h3>[[WAT IS LAAT JE ZIEN?|Drieluik]] Stap 2A<br> [[Laat Je Zien: Stap 2 Kenniskant|Kenniskant]] - Vragen & [[Laat Je Zien: Stap 2 Verdiepen|Verdiepen]]</h3><br>
    9 kB (1.442 woorden) - 25 nov 2019 18:32
  • ...fout maar van zoeken naar zo duidelijk mogelijk formuleren. Redigeren kun je leren door in teams of klassikaal vragen te stellen over formuleringen en t Deze werkvorm is afkomstig van taalvorming (zie [[Inspiratiebronnen Laat Je Zien|Inspiratiebronnen]]).<br>
    4 kB (583 woorden) - 13 sep 2019 16:07
  • <h3>[[WAT IS LAAT JE ZIEN?|Drieluik]]<br> ...e staan, maar neem je oordeel als uitgangspunt. Laat twijfel toe, leer dat je ieder moment weer een nieuwe kijk kunt ontwikkelen op ervaringen en kennis.
    4 kB (640 woorden) - 10 nov 2019 13:51
  • ...unt u lezen welke aspecten van de genoemde kennis en denkwijzen in Laat Je Zien een rol spelen. ...ormen zijn rechtstreeks overgenomen om mee aan de slag te gaan bij Laat Je Zien. Het is simpel en doeltreffend om op deze manier iedere keer ruimte te geve
    14 kB (2.028 woorden) - 16 nov 2021 17:47

(vorige 20 | volgende 20) (20 | 50 | 100 | 250 | 500) bekijken.